Brăţară SOPHISTICATED 140,00 lei
Description

Această creație oferă un aer sofisticat, atât pentru el, cât și pentru ea. Alege doar mărimea potrivită!

Brăţară unisex din  onix negru mat de 4mm, combinat original cu element de hematit tăiat în formă de hexagon.

Bijuteriile KUANTIKA sunt realizate pe comandă. În funcție de gradul de dificultate și materialele necesare pentru modelul ales, timpul de creație variază. Așadar, livrarea se va face între 3 și 14 zile. Vă mulțumesc!

Reviews (0)
Evaluări

0.0

0 evaluări ale produselor
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0

Examinați acest produs

Împărtășiți-vă gândurile cu alți clienți

Scrie o recenzie

Recenzii

Nu există recenzii încă.

Politici

Politica Livrarii

LIVRAREA se va face în termen de 3 – 14 zile lucrătoare pentru comenzile finalizate și confirmate pe e-mail. Acest timp de livrare este datorat faptului ca produsele sunt lucrate manual. In functie de complexitatea produsului timpul de livrare variaza.

În situația plăților online sau prin ordin de plată, livrarea se va efectua în termen de 3 – 14 zile lucrătoare de la creditarea contului cu suma, reprezentând comenzile respective.


Livrarea va fi efectuată de către o firmă de curierat agreată.

În momentul predării comenzii către firma de curierat, implicit a emiterii awb-ului, clientul va primi o notificare în acest sens, prin email, și care va cuprinde numărul de awb și un link cu posibilitatea de tracking (urmărire) de la firma de curierat agreată.

Pentru comenzile cu plata în sistem ramburs, cumpărătorul va primi, în contul său de client, avizul de însoțire a mărfurilor comandate și în curs de livrare, urmând ca, după ce livrarea a fost efectuată cu succes, să primească, în același mod, factura și garanția(ele) aferentă(e).

ATENȚIE:

  • În situația în care clientul a optat pentru plata în sistem ramburs și livrarea comenzii a fost efectuată, iar acesta nu dorește să facă plata comenzii sau nu acceptă produsul(ele) comandat(e), acesta se angajează, în mod irevocabil, la plata costurilor de livrare (costuri de manipulare, depozitare și transport), dus-întors, care sunt în cuantum de 60 lei (”two way”).

RECEPȚIA se consideră ca fiind efectuată în aceeași zi în care produsul a fost livrat și/sau preluat de către client sau un reprezentant al acestuia.

Defectele vizibile se reclamă în momentul efectuării livrării si recepției produselor. Prin defect vizibil se înțelege orice defect care poate fi depistat prin simpla examinare a produsului.

ATENȚIE:

  • La recepționarea coletului prin curierat, verificați integritatea produselor și a ambalajului.
  • Conform art. 1690 Cod Civil, dacă în urma verificării se constată existența unor vicii aparente, cumpărătorul trebuie să îl informeze pe vânzător despre acestea, fără întârziere. În lipsa informării, se consideră că vânzătorul și-a executat obligația.


Politici Rambursare

Returul  – Returul produselor se poate face in termen de 14 zile , de la primirea produsului. Taxa pentru retur este achitata integral da catre client.

In momentul returului clientul declara pe propia raspundere ca produsul nu sufera modificari / defecte , ce au aparut in urma utlizarii impropii.

Returnarea sumei aferente comenzii, se face in termen de maxim 14 zile de la receptia produsului returnat.

Politica de anulare / returnare / schimb

Pentru a primi rambursarea, este important să returnați produsul în starea în care l-ați primit. Puteți verifica produsul, dar nu îl folosiți efectiv pentru a-l încerca (de exemplu, nu este posibil să gătiți cu o tigaie și apoi să o returnați).

Taxa percepută din rambursare va depinde de tipul de returnare pe care l-ați ales:

  • 49,99 RON per produs vor fi deduse din rambursarea dvs. atunci când respectivul retur a fost organizată de ModiMark;
  • Pentru returnările pe care le-ați organizat singur, nu se va deduce nicio taxă din rambursare, dar ModiMark nu va fi responsabilă să vă ramburseze costurile de returnare.

Dacă vă retrageți din contract, vă vom rambursa toate plățile efectuate pentru produsele returnate cât mai curând posibil, dar nu mai târziu de 14 zile după ce ne-ați informat cu privire la deciziile dumneavoastră de retragere.

Cu toate acestea, putem amâna rambursările până când primim produsul înapoi sau ați furnizat dovezi că l-ați trimis înapoi, oricare dintre acestea survine prima.

Vă vom rambursa banii folosind aceeași metodă de plată pe care ați folosit-o pentru a plasa comanda.

După ce procesul de rambursare a fost finalizat, veți primi un email.

Intrebari

Intrebari generale

Momentan nu sunt intrebari