Ai comandat și te-ai răzgândit imediat? Ai dreptul să anulezi comanda direct din contul tău de client, din secțiunea “Comenzile mele”. Dacă vrei să păstrezi doar o parte din produse, poți să le anulezi pe celelalte, dacă sunt vândute de selleri diferiți.
Din păcate, nu mai poți anula comanda dacă a fost creat AWB-ul (document de transport, care oferă informații despre coletul tău). Dar o poți refuza, când ajunge curierul la tine. Banii îți vor fi returnați în funcție de metoda de plată prin care ai achitat.
Mai jos câteva întrebări pe care s-ar putea să le ai, și răspunsuri de la noi.
- Până când pot anula o comandă?
- Cum anulez o comandă din aplicație? Simplu!
- Cum anulez o comandă din site? Urmează pașii de mai jos.
- Ce fac dacă nu pot anula comanda?
- Cum pot anula parțial o comandă
- Când pot plasa o nouă comandă
Până când pot anula o comandă?
Poți anula comanda online, din contul tău, până în momentul în care e creat AWB-ul.
Cum anulez o comandă din aplicație? Simplu!
- Intră în contul tău de client și accesează “Comenzi”.
- Selectează comanda pe care vrei să o anulezi și dă click pe “Vezi detalii comandă”
- Dă scroll până îți apare butonul “Anulează comanda”.
- Selectează motivul anulării și apasă “Anulează comanda”.
Cum anulez o comanda din site? Urmează pașii de mai jos.
- Intră în contul de client la secțiunea “Comenzile mele”.
- Apasă pe “Detalii comandă”, la ultima comandă afișată.
- Apasă butonul “anulează comanda”.
- Selectează motivul anulării și bifează “anulează comanda”;
Ce fac dacă nu pot anula comanda?
Dacă AWB-ul a fost creat, comanda a fost facturată sau predată deja curierului, nu-i totul pierdut! Refuză comanda când ajunge curierul. Acesta ne va informa în legatură cu decizia ta și vei primi banii înapoi după ce anularea va fi înregistrată.
Cum pot anula parțial o comandă
Poți să anulezi parțial o cpmandă doar dacă produsele sunt vândute de doi selleri individuali. În situația în care ai o comandă cu mai multe AWB-uri, nu se poate anula individual un AWB.
În situația în care produsele se deteriorează la transport/suferă daune, poți să ne contactezi pe chat pentru a anula comanda. Ulterior, poți plasa o nouă comandă.
Când pot plasa o nouă comandă
Dacă anulezi o comandă, te rugăm să aștepți o oră până la plasarea uneia noi, și, dacă este identică cu cea anulată, pentru a evita apariția unei comenzi duble în contul tău.