1. DEFINITII SI TERMENI
ModiMark – este denumirea comerciala a societatii Sc Gold Clicks Management Srl , persoana juridica romana, avand sediul social situat in Constanta, Strada Budapesta nr 3A, avand numar de ordine in Registrul Comertului J13/1694/2023 , cod unic de inregistrare 48177350.
Vanzator – ModiMark sau orice partener din ModiMark Marketplace.
Cumparator – poate fi orice persoana fizica care are varsta peste 18 ani sau persoana juridica sau orice entitate juridica care isi face un Cont in Site si efectueaza o Comanda.
Client – poate fi orice persoana fizica care are varsta peste 18 ani sau persoana juridica care are sau obtine acces la CONTINUT, prin orice mijloc de comunicare pus la dispozitie de catre ModiMark (electronic, telefonic, etc) sau in baza unui acord de utilizare existent intre ModiMark si acesta si care necesita crearea si utilizarea unui Cont.
Utilizator – orice persoana fizica care are varsta peste 18 ani sau persoana juridica inregistrata pe Site, care, prin finalizarea procesului de creare a Contului, si-a dat acordul cu privire la clauzele specifice site-ului din sectiunea Termeni si Conditii Generale.
Cont – sectiunea din Site formata dintr-o adresa de e-mail si o parola care permite Cumparatorului transmiterea Comenzii si care contine informatii despre Client/Cumparator si istoricul Cumparatorului in Site (Comenzi, facturi fiscale, garantii Bunuri, etc.). Utilizatorul este responsabil si se va asigura ca toate informatiile introduse la crearea Contului sunt corecte, complete si actualizate. In cadrul Site-ului, o persoana fizica sau juridica are dreptul sa isi creeze un singur Cont;
Favorite – sectiune din Cont care permite Cumparatorului/Utilizatorului sa isi creeze Liste cu Bunuri si Servicii pe care doreste sa le urmareasca in vederea unei eventuale achizitii folosindu-se de serviciul oferit de catre Vanzator de urmarire a Bunurilor si Serviciilor prin primirea de Comunicari Comerciale din partea acestuia.
Lista – sectiunea din Favorite in care Cumparatorul/Utilizatorul poate adauga Bunuri sau Servicii pe care doreste sa le urmareasca in vederea unei eventuale achizitii si pe care, ulterior, le poate sterge sau le poate adauga in cosul de cumparaturi („Cosul meu”).
Cosul meu – sectiune din Cont care permite Cumparatorului/Utilizatorului sa adauge Bunuri sau Servicii pe care doreste sa le achizitionezela momentul adaugarii sau la un moment ulterior; in cazul in care Bunurile sau Serviciile nu sunt achizitionate la momentul adaugarii prin efectuarea Comenzii, Cumparatorul/Utilizatorul va beneficia de serviciul oferit de catre Vanzator de urmarire a Bunurilor si Serviciilor prin primirea de Comunicari Comerciale din partea acestuia.
Site – magazinul online gazduit la adresa web ModiMark.ro si subdomeniile acestuia.
Comanda – un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Cumparator prin care Cumparatorul transmite Vanzatorului, prin intermediul Site-ului intentia sa de a achizitiona Bunuri si Servicii de pe Site.
Bunuri si Servicii – orice produs sau serviciu listat pe Site, inclusiv produsele si serviciile mentionate in Comanda, care urmeaza a fi furnizate de catre Vanzator, Cumparatorului ca urmare a Contractului incheiat.
Campanie – actiunea de a expune in scop comercial, un numar finit de Bunuri si/sau Servicii avand un stoc limitat si predefinit si/sau pentru o perioada limitata de timp stabilita de catre Vanzator.
Contract – reprezinta contractul la distanta incheiat intre Vanzator si Cumparator, fara prezenta fizica simultana a Vanzatorului si a Cumparatorului.
Continut – reprezinta:
- toate informatiile de pe Site care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament electronic;
- continutul oricarui e-mail trimis Cumparatorilor de catre Vanzator prin mijloace electronice si/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;
- orice informatie comunicata prin orice mijloc de catre un angajat/colaborator al Vanzatorului, Cumparatorului, conform informatiilor de contactare, specificate sau nu de catre acesta;
- informatii legate de Bunurile si/sau Serviciile si/sau tarifele practicate de Vanzator intr-o anumita perioada;
- informatii legate de Bunurile si/sau Serviciile si/sau tarifele practicate de catre un tert cu care Vanzatorul are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada;
Continut ilegal – orice fel de Continut care nu respecta reglementarile legale in vigoare sau prezentul Document.Pentru mai multe detalii despre tipurile de Continut ilegal, precum si despre procedura de semnalare a suspiciunilor cu privire la un potential Continut ilegal afisat in Site.
Review – o evaluare scrisa de catre un Utilizator sau Cumparatorul unui Bun sau Serviciu, evaluare redactata pe baza experientei personale si a capacitatii acestuia de a realiza comentarii calitative și de a spune daca Bunul sau Serviciul respecta sau nu specificatiile mentionate de catre producator.
Rating – modalitate de exprimare a gradului de satisfactie a unui Utilizator /Cumparator fata de un produs.
Rating-ul se exprima sub forma de stele, fiecare Bun sau Serviciu putand primi un punctaj de la o stea, la cinci stele. Acest grad de satisfactie va fi asociat intotdeauna Review-ului unui Bun sau Serviciu in acord cu prezentul Document.
Comentariu – apreciere sau observatie cu scop critic a unui Utilizator /Cumparator , pe marginea unui Review sau a unui alt comentariu.
Intrebare – formula de adresare catre alti Utilizatori /Cumparatori cu scopul de a obtine informatii despre Bunurile sau Serviciile din pagina respectiva.
Raspuns – informatie scrisa ce este transmisa Utilizatorului /Cumparatorului care a adresat o Intrebare in Site, in pagina unui anumit Bun. Raspunsul reprezinta o explicatie oferita de un Utilizator /Cumparator unui alt Utilizator /Cumparator in cadrul unei discutii.
Document – prezentele Termene si Conditii.
Comunicari Comerciale – orice tip de mesaj trimis (cum ar fi: e-mail/SMS/telefonic/mobile push/webpush/etc.) continand informatii generale si tematice, informatii cu privire la produse similare sau complementare cu cele pe care le-ati achizitionat, informatii cu privire la ofertele sau promotiile ModiMark sau ale Grupului ModiMark, informatii referitoare la Bunuri si Servicii adaugate in sectiunea “Cont/Cosul meu” sau sectiunea “Cont/Favorite” precum si alte comunicari comerciale cum ar fi cercetari de piata si sondaje de opinie.
Grupul ModiMark – include i) orice societate sau entitate în care Sc Gold Clicks Management Srl. (persoană juridică română cu sediul social: Constanta strada Budapesta nr3A) deține direct sau indirect 50% sau mai mult din acțiunile sau partile de interese cu drept de vot ale Sc Gold Clicks Management Srl.; sau (ii) orice societate sau entitate care deține direct sau indirect 50% sau mai mult din acțiunile sau parțile de interese cu drept de vot ale Sc Gold Clicks Management Srl.; sau (iii) orice societate sau entitate care direct sau indirect controlează sau se află sub controlul unei societati sau entități descrise la (i) sau (ii).
Tranzactie – incasarea sau rambursarea unei sume rezultata din vanzarea unui Bun si/sau Serviciu de catre ModiMark, Cumparatorului, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de catre Vanzator, indiferent de modalitatea de livrare.
Taxa de timbru verde – valoarea exprimata in lei, platita de catre Vanzator catre societatea autorizata cu preluarea operatiunilor de colectare, transport si valorificare/reciclare a deseurilor echipamentelor electrice si electronice, astfel cum este prevazut de legislatia in vigoare.
Specificatii – toate specificatiile si/sau descrierile Bunurilor si Serviciilor asa cum sunt precizate in descrierea acestora.
“PRP” (sau denumit “RRP”, dupa caz) este un pret recomandat de revanzare al Bunului transmis direct de catre producator, cat si, dupa caz, prin intermediul distribuitorului, furnizorului, Vanzatorului, Pretul de Vanzare fiind stabilit in mod independent de catre Vanzator, in functie de propria sa politica comerciala. Scopul unic al aceste informatii este de a sprijini Cumparatorul/Clientul/Utilizatorul in decizia de cumparare a Bunului si/sau Serviciului. Cumparatorul/Clientul/Utilizatorul intelege ca marcarea mai putin evidenta a acestei informatii nu este de natura de produca confuzie si ca, in luarea deciziei de cumparare a Bunului, Cumparatorul/Clientul/Utilizatorul trebuie sa aiba in vedere strict Pretul de Vanzare comunicat de catre Vanzator si solicitat de acesta din urma Cumparatorului/Clientului/Utilizatorului pentru Bunul comercializat.
“Pret Taiat” reprezinta pretul de referinta, respectiv cel mai scăzut preț practicat de catre Vanzator cel puțin în perioada ultimelor 30 de zile înainte de data aplicării reducerii de pret asupra Bunului. In conditiile legii, Pretul Taiat poate fi mentinut si in conditiile unei reduceri succesive, treptate. Pretul Taiat este valabil in limita stocului disponibil al Bunului/Serviciului.
“Pret de Vanzare” reprezinta contravaloarea Bunului, pretinsa si solicitata de catre Vanzator, Cumparatorului/Clientului/Utilizatorului, evidentiata corespunzator acestora in pagina de produs din Site, respectiv in eticheta de prezentare pentru produsele expuse in Showroom-uri. Vanzatorul poate afisa distinct, intr-un mod vizibil, cuantumul valoric al diferentei dintre Pretul de Vanzare si PRP si/sau diferenta valorica ori procentuala dintre Pretul de Vanzare si Pretul Taiat. Pretul de Vanzare este valabil in limita stocului disponibil al Bunului/Serviciului.
Super pret – Marcheaza un Bun al carui pret in platforma ModiMark este la un nivel competitiv raportat la pretul oferit online de comerciantii relevanti pentru ModiMark.
Algoritm de cautare – algoritmul de cautare este format din 2 componente: relevanta text (scor reprezentat de matching-ul dintre termenul de cautare si datele Bunului), popularitatea Bunului in platforma ModiMark. Top Bunuri sunt reordonate folosind un algoritm de machine learning in vederea imbunatatirii relevantei cautarilor.
Sistem de recomandare – Inseamna sistemul utilizat de ModiMark pentru a sugera in Site informatii specifice sau pentru a prioritiza informatiile afisate, inclusiv ierarhizarea sau prioritizarea algoritmica a Bunurilor sau Serviciilor listate in Site, in mod prestabilit sau ca urmare a unei cautari. In cazul unei cautari in Site, raspunsurile la cautare sunt afisate pe baza Algoritmului de cautare.
Sistem de Garanție – Returnare sau SGR – sistem unic la nivel național conceput, implementat și administrat de către Administratorul SGR (RETURO SISTEM GARANTIE RETURNARE S.A.), obligatoriu incepand cu data de 30 noiembrie 2023, prin care Cumparatorul, in calitate de consumator sau utilizator final ce achiziţionează pentru consum propriu Produse in Ambalaje SGR, la achiziționarea unui Produs în Ambalaj SGR, plăteste Vânzătorului o Garanție SGR care ii va fi restituită Cumparatorului atunci când acesta din urma va returna Ambalajul SGR la un Punct de returnare.
Produs in Ambalaj SGR – o singură unitate de produs îmbuteliată într-un singur Ambalaj SGR.
Ambalaje SGR – Ambalaje primare nereutilizabile din sticlă, plastic sau metal, cu volume cuprinse între 0,1 l şi 3 l inclusiv, utilizate pentru bere, mixuri de bere, mixuri de băuturi alcoolice, cidru, alte băuturi fermentate, sucuri, nectaruri, băuturi răcoritoare, ape minerale şi ape de băut de orice fel, vinuri şi spirtoase, care poartă Marcajul SGR în conformitate cu legislația aplicabilă. Nu fac obiectul SGR următoarele: pahare pentru băuturi, ambalaje de tip pouches – ambalaje flexibile de tip pungă în straturi, bag-in-box – băuturi în cutie închisă de carton şi orice alt ambalaj care nu îşi poate păstra forma după golire; ambalajul se consideră deşeu de ambalaj atunci când este predat spre reciclare.
Garanția SGR – garantie plătită de către Cumparator, Vanzatorului, la momentul achiziționării unui produs în Ambalaj SGR, distinctă de prețul produsului, gestionată în cadrul SGR de către Administratorul SGR şi care este restituită integral Cumparatorului la momentul returnării Ambalajului SGR la un Punct de Returnare. Cumparatorii au posibilitatea de a returna Ambalajul SGR în vederea restituirii Valorii garanţiei în cadrul oricărui Punct de returnare de pe teritoriul României.
Valoarea garanţiei – Începând cu data intrării în funcţiune a SGR, respectiv 30 noiembrie 2023, valoarea garanţiei este în cuantum de 0,5 lei pentru toate tipurile de ambalaj SGR. Aceasta va putea fi modificata, in conditiile legii.
Punct de Returnare – Spațiu organizat şi gestionat de către unul sau mai mulți comercianți, respectiv de comercianți în parteneriat cu unități administrativ teritoriale sau asociații de dezvoltare intercomunitară, în care Ambalajele SGR sunt returnate de către Cumparator, în vederea restituirii Garanției. Potrivit legii, Vanzatorul nu are obligatia să organizeze Puncte de returnare si nici sa preia Ambalaje SGR. Cumparatorii au posibilitatea de a returna Ambalajul SGR în vederea restituirii Valorii garanţiei în cadrul oricărui Punct de returnare de pe teritoriul României.
- DOCUMENTE CONTRACTUALE
2.1. Prin inregistrarea unei Comenzi pe Site, Cumparatorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Vanzatorul isi deruleaza operatiunile comerciale.
2.2. Notificarea primita de catre Cumparator, dupa efectuarea Comenzii are rol de informare si nu reprezinta acceptarea Comenzii. Aceasta notificare se face electronic (e-mail) sau telefonic.
2.3. Pentru motive justificate, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a modifica cantitatea Bunurilor si/sau Serviciilor din Comanda. Daca modifica cantitatea de Bunuri si/sau Servicii din Comanda va anunta Cumparatorul la adresa de e-mail sau la numarul de telefon puse la dispozitia Vanzatorului la efectuarea Comenzii si va returna suma achitata.
2.4. Contractul se considera incheiat intre Vanzator si Cumparator in momentul primirii de catre Cumparator de la Vanzator, prin intermediul postei electronice si/sau SMS a notificarii de expediere a Comenzii.
2.5. Documentul si informatiile puse la dispozitie de catre Vanzator pe Site vor sta la baza Contractului, in completarea acestuia fiind certificatul de garantie emis de catre Vanzator sau un furnizor al acestuia pentru Bunurile achizitionate.
- POLITICA DE VANZARE ONLINE
3.1. Comunicarea cu Vanzatorul se poate realiza prin interactiunea directa cu acesta, inclusiv prin suport online (Live Chat) sau prin adresele mentionate la sectiunea “contact” din Site. Vanzatorul are libertatea de a gestiona informatiile primite fara a fi nevoit sa aduca justificari pentru aceasta.
3.2. In cazul unui volum de trafic neobisnuit de mare provenit din partea unei retele de internet, ModiMark isi rezerva dreptul de a cere Utilizatorilor/Cumparatorilor introducerea manuala a codurilor de validare de tip captcha, in vedere protejarii informatiei din cadrul Site-ului.
3.3. ModiMark poate publica pe Site informatii despre Bunuri si/sau Servicii si/sau promotii practicate de catre acesta sau de catre oricare alt tert cu care ModiMark are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada de timp sau in limita stocului disponibil.
3.4. Toate tarifele aferente Bunurilor si/sau Serviciilor prezentate pe Site sunt exprimate in lei (RON) si includ T.V.A., cu exceptia abonamentelor de voce si/sau date, care sunt exprimate in euro (EUR) si nu includ T.V.A.
3.5. In conditiile prevazute de lege, pretul Bunurilor electronice afisat pe Site, include Taxa de timbru verde. In cazul in care Utilizatorul/Cumparatorul solicita detalii cu privire la suma exacta adaugata la pretul Bunului, acesta va contacta Departamentul de Relatii cu Clientii ModiMark.
3.6. In cazul platilor online Vanzatorul nu este/nu poate fi facut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Cumparator, incluzand dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care moneda de emitere a acestuia difera de RON. Responsabilitatea pentru aceasta actiune o poarta numai Cumparatorul.
3.7. Toate informatiile folosite pentru descrierea Bunurilor si/sau a Serviciilor disponibile pe Site (imagini statice / dinamice / prezentari multimedia / etc.) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea Vanzatorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.
3.8. Dupa 14 (paisprezece) zile de la achizitionarea unui Bun sau Serviciu, Cumparatorului i se va solicita inscrierea unui Review legat de Bunul sau Serviciul achizitionat. Solicitarea va fi transmisa catre adresa de email inscrisa de Cumparator in Cont. In acest fel, Cumparatorul contribuie la informarea altor posibili Utilizatori/ Clienti/ Cumparatori de pe Site si se implica activ in dezvoltarea de noi Servicii si in detalierea cat mai completa a caracteristicilor Bunurilor.
- CESIONAREA SI SUBCONTRACTAREA
4.1.
Accesul in vederea utilizarii Site-ului si efectuarii unei Comenzii ii este permis oricarui Utilizator/Cumparator, cat timp utilizeaza Site-ul in conformitate cu prezentul Document si reglementarile aplicabile.
4.2. Utilizarea abuziva a Site-ului sau pentru alte scopuri decat cele autorizate expres de ModiMark este interzisa, iar ModiMark nu va fi responsabil pentru nicio paguba cauzata de o utilizare neautorizata. Cu precadere, urmatoarele actiuni sunt interzise:
a. nerespectarea obligatiilor de plata sau a oricaror obligatii fata de Vanzatori sau ModiMark;
b. realizarea de Comenzi in alte scopuri decat achizitionarea de Bunuri sau Servicii;
c. oferirea de informatii false, inexacte, neactualizate la crearea Contului, inclusiv indicarea unei identitati false, prin orice mijloace (de exemplu, prin utilizarea unei adrese de e-mail, nume, pseudonim sau altfel);
d. crearea mai multor Conturi de aceeasi persoana fizica sau persoana juridica;
e. nerespectarea confidentialitatii detaliilor de conectare la Cont,
f. intreprinderea de actiuni care sunt ilegale, imorale, impotriva securitatii publice sau alte actiuni ori omisiuni care incalca orice reglementari aplicabile,
g. utili zarea oricarui tip de instrument software extern care poate perturba operarea normala a Site ului,
h. incercarea de a interveni in functionarea serverelor de gazduire sau a Site ului prin orice moduri;
i. cesionarea, copierea, decompilarea sau incercarea de a descoperi codul sursa al Site ului sau al continutului acestuia;
j. utilizarea oricarui robot, algoritm sau a altor mijloace automatizate pentru a citi codul sursa sau pentru a extrage date din Site;
k. incercarea de a testa sau scana vulnerabilitatea oricarui sistem din Site, accesand orice servere sau servicii din Site care nu sunt publice, fara autorizare, inclusiv incercarea de a interveni in functionarea serverelor de gazduire sau a Site ului prin orice moduri;
l. publicarea de continut care lauda, promoveaza, incurajeaza sau incita la terorism, rasism, revizionism, xenofobie, homofobie, sexism, discurs care instiga la ura, discriminare, traffic de persoane, crima organizata, organizatii ilegale, autovatamare, suicid , tortura, cruzime impotriva animalelor, justificarea crimelor de razboi, exploatarea sexuala a copiilor si/sau a adultilor, culturi sau alt Continut ilegal a adultilor, culturi sau alt Continut ilegal;;
m. intreprinderea de actiuni capabile sa dauneze intereselor ModiMark, direct sau indirect, prin intreprinderea de actiuni capabile sa dauneze intereselor ModiMark, direct sau indirect, prin orice mod, inclusiv, dar fara a se limita la formularea unor declaratii injurioase, indreptate orice mod, inclusiv, dar fara a se limita la formularea unor declaratii injurioase, indreptate in mod direct sau indirect impotriva ModiMark, a angajatilor reprezentantilor in mod direct sau indirect impotriva ModiMark, a angajatilor reprezentantilor sai sau partenerilor sai, precum si cu privire la sistemul informatic pus la dispozitie de catre partenerii sai, precum si cu privire la sistemul informatic pus la dispozitie de catre ModiMark, adoptarea unor pozitii publice care pot avea un impact negativ asupra ModiMark, adoptarea unor pozitii publice care pot avea un impact negativ asupra ModiMark sau serviciilor prestate de aceasta;
n. utilizarea Site–ului pentru orice scop ilegal sau neautorizat sau implicarea, incurajarea pentru orice scop ilegal sau neautorizat sau implicarea, incurajarea sau promovarea oricarei activitati ilegale sau care incalca acest Document, , precum si orice alta orice alta conduita sau activconduita sau activitate pe Site care in mod justificat ar putea prejudicia in vreun fel ModiMark, sau care in mod justificat ar putea prejudicia in vreun fel ModiMark, alti Utilizatori/Cumparatori, Vanzatorii sau alti terti Utilizatori/Cumparatori, Vanzatorii sau alti terti (precum confidentialitatea, informatiilor (precum confidentialitate, informatiile confidentiale sau proprietatea intelectuala).
4.3. Pentru motive justificate, in cazul nerespectarii dispozitiilor din prezentul Document sau a dispozitiilor legale, ModiMark isi rezerva dreptul de a aplica una sau mai multe masuri corective, precum:
a. suspendarea sau inchiderea Contului sau restrictionarea in orice alt mod a accesului la Site sau la functionalitati din Site (de exemplu, in cazul unor incalcari repetate sau grave, cum ar fi furnizarea de informatii false la crearea Contului, utilizarea datelor personale ale altei persoane);
b. limitarea sau suspendarea accesului Utilizatorului/Cumparatorului in vederea efectuarii de Comenzi (de exemplu, in cazul lansarii in mod frecvent de Comenzi false, care sunt ulterior anulate);
c. restrictionarea accesului Utilizatorului/Cumparatorului la unele din modalitatile de plata acceptate (de exemplu, in cazul plasarii de Comenzi multiple pentru care modalitatea de plata aleasa se dovedeste a nu avea fonduri suficiente pentru onorarea Comenzilor);
d. suspendarea vizibilitatii sau stergerea Comentariilor, Intrebarilor, Review-urilor sau a altor informatii publicate (de exemplu, in cazul in care acestea contin remarci ofensatoare, jignitoare sau disctriminatorii, respectiv in situatia in care nu se respecta.
e. suspendarea posibilitatii Utilizatorului /Cumparatorului de a inscrie Review-uri/Comentarii/Intrebari sau Raspunsuri in sectiunile “Intrebari si raspunsuri ale clientilor” si “Review-uri” (de exemplu, in cazul unor incalcari repetate ale prezentului Document.
4.4. In plus fata de masurile corective de mai sus, ModiMark poate suspenda prelucrarea sesizarilor sau reclamatiilor transmise prin Site potrivit art. 20.2 sau a plangerilor transmise prin sistemului intern de solutionare a plangerilor potrivit art. 20.3 fata de persoane care transmit frecvent sesizari, reclamatii sau plangeri ce sunt in mod vadit nefondate sau excesive, în special din cauza caracterului lor repetitiv (de exemplu, cu scop sicanator, al carui continut nu notifica o situatie reala, etc.).
4.5. Pentru detectarea incalcarilor, ModiMark poate folosi software sau tehnologie automata sau verificarile se pot realiza de catre o persoana, manual. In orice situatie, decizia cu privire la incalcare si/sau aplicarea unei masuri corective este luata de o persoana.
4.6.Orice exemple furnizate de ModiMark in cadrul prezentului Document, inclusiv referitoare la tipurile de actiuni interzise sau masuri corective, au caracter pur exemplificativ. Masurile corective adoptate de ModiMark pot varia de la caz la caz, in functie de fiecare situatie, fiind adaptate particularitatilor specifice ale fiecarei situatii.
4.7. Masurile corective vor fi proportionale si vor tine cont de interesele persoanelor implicate, de toate faptele si circumstantele relevante care rezulta din informatiile aflate la dispozitia ModiMark, printre care:
a.
frecventa incalcarilor – numarul absolut de elemente de Continut ilegal sau de notificari ori plangeri vadit nefondate, transmise intr-un anumit interval de timp si proportia relativa a numarului respectiv in raport cu numarul total de informatii furnizate sau de notificari transmise intr-un anumit interval de timp (de exemplu, in cazul a 3 incalcari savarsite intr-un interval de timp de 6 luni de zile vor fi aplicate masuri corective mai restrictive, cum ar fi suspendarea sau inchiderea Contului fata de cazul in care cele 3 incalcari sunt savarsite intr-un interval de timp de 2 ani de zile);
b.
gravitatea incalcarii, inclusiv, daca este cazul natura Continutului ilegal, si a consecintelor acestora (de exemplu, in cazul unor incarcari foarte grave, cum ar fi instigare la terorism, proxenetism, abuzuri, etc., ModiMark va putea aplica masuri corective mai restrictive, precum suspendarea sau inchiderea Contului);
c.
in cazul în care poate fi identificata, intentia persoanei care a comis incalcarea (de exemplu, in situatia in care anumite Comentarii, Intrebari sau Review-uri sunt lasate cu scopul unic de a prejudicia imaginea ModiMark sau a unui Vanzator).
4.8 Masurile corective vor fi luate cu instiintarea in prealabil a persoanei asupra careia se rasfrang. Cu toate acestea, in situatii exceptionale, cand natura incalcarii o impune, ModiMark poate lua masuri corective fara instiintarea prealabila. ModiMark va informa de indata persoana afectata cu privire la:
a. masura corectiva si, acolo unde este cazul, durata pentru care se aplica;
b. motivele si faptele care au stat la baza masurii corective, inclusiv daca aceasta a fost ca urmare a unei actiuni voluntare din partea ModiMark sau ca urmare a unei notificari primite de ModiMark;
c. dupa caz, informatii din care sa reiasa daca masura corectiva a fost luata in privinta unui Continut ilegal detectat sau identificat prin mijloace automatizate;
d. faptele și temeiul juridic sau dispozitiile relevante din acest Document pe care masura corectiva s-a intemeiat, dupa caz;
e. informatii despre caile de atac disponibile.
Informatiile mai sus mentionate nu vor fi furnizate in cazul in care furnizarea din partea ModiMark ar reprezenta o incalcare sau nerespectare a legii sau a unui ordin din partea unei autoritati, respectiv daca o astfel de furnizare de informatii ar fi de natura sa perturbe o investigatie.
4.9 In oricare dintre aceste cazuri, persoana afectata se poate adresa Departamentului de Relatii cu Clientii al ModiMark prin prin suport online pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea masurilor susmentionate.
5. CESIONAREA SI SUBCONTRACTAREA
5.1 Vanzatorul poate cesiona si/sau subcontracta o terta parte pentru Servicii ce tin de onorarea Comenzii, cu informarea Cumparatorului, nefiind necesar acordul acestuia. Vanzatorul va fi intotdeauna responsabil fata de Cumparator pentru toate obligatiile contractuale.
6. DREPTUL DE PROPRIETATE INTELECTUALA SI INDUSTRIALA
6.1. Continutul, astfel cum este definit in preambul, incluzand dar nelimitandu-se la logo-uri, reprezentari stilizate, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text si/sau continut multimedia prezentate pe Site, sunt proprietatea exclusiva a ModiMark, acestuia fiindu-i rezervate toate drepturile obtinute in acest sens in mod direct sau indirect (prin licente de utilizare si/sau publicare).
6.2. Clientului/Cumparatorului/Utilizatorului nu ii este permisa copierea, distribuirea, publicarea, transferul catre terte parti, modificarea si/sau altfel alterarea, utilizarea, legarea , expunerea, includerea oricarui Continut in orice alt context decat cel original intentionat de ModiMark, includerea oricarui Continut in afara Site-ului, indepartarea insemnelor care semnifica dreptul de autor al ModiMark asupra Continutului precum si participarea la transferul, vanzarea, distributia unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afisarea Continutului, decat cu acordul scris expres al ModiMark.
6.3. Orice Continut la care Clientul/Cumparatorul/Utilizatorul are si/sau obtine acces prin orice mijloc, se afla sub incidenta Documentului, in cazul in care Continutul nu este insotit de un acord de utilizare specific si valid incheiat intre ModiMark si acesta, si fara nicio garantie implicit sau expres formulata din partea ModiMark cu referire la acel Continut.
6.4. Clientul/Cumparatorul/Utilizatorul poate copia, transfera si/sau utiliza Continut numai in scopuri personale sau non-comerciale, numai in cazul in care acestea nu intra in conflict cu prevederile Documentului.
6.5. In cazul in care ModiMark confera Clientului/Cumparatorului/Utilizatorului dreptul de a utiliza sub forma descrisa intr-un acord de utilizare distinct, un anumit continut, la care Clientul/Cumparatorul/Utilizatorul are sau obtine acces in urma acestui acord, acest drept se extinde numai asupra acelui sau acelor continuturi definite in acord, numai pe perioada existentei acestuia sau acestor continuturi pe site sau a perioadei definite in acord, conform conditiilor definite, in cazul in care acestea exista si nu reprezinta un angajament contractual din partea ModiMark pentru respectivul Client/Cumparator/Utilizator sau oricare alt tert care are/obtine acces la acest continut transferat, prin orice mijloc si care ar putea fi sau este prejudiciat in orice mod de pe urma acestui continut, in timpul sau dupa expirarea acordului de utilizare.
6.6. Niciun Continut transmis catre Client, Utilizator sau Cumparator, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic, etc) sau dobandit de acesta prin accesare, vizitare si/sau vizualizare nu constituie o obligatie contractuala din partea ModiMark si/sau al angajatului/prepusului ModiMark care a mijlocit transferul de Continut, in cazul in care aceasta exista, fata de respectivul continut.
6.7. Este interzisa orice utilizare a Continutului in alte scopuri decat cele permise expres prin prezentul Document sau de acordul de utilizare care il insoteste, in cazul in care acesta exista.
7. COMANDA
7.1. Clientul/Cumparatorul poate efectua Comenzi pe Site, prin adaugarea Bunurilor si/sau Serviciilor dorite in cosul de cumparaturi, urmand a finaliza Comanda efectuand plata prin una dintre modalitatile indicate expres. Odata adaugat in cosul de cumparaturi, un Bun si/sau un Serviciu este disponibil pentru achizitie in masura in care exista stoc disponibil pentru aceasta. Adaugarea unui Bun/Serviciu in cosul de cumparaturi, in lipsa finalizarii Comenzii, nu atrage dupa sine inregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automata a Bunului/Serviciului.
7.2. Prin finalizarea Comenzii Cumparatorul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii Comenzii.
7.3. Prin finalizarea Comenzii, Cumparatorul consimte ca Vanzatorul poate sa il contacteze, prin orice mijloc disponibil / agreat de Vanzator, in orice situatie in care este necesara contactarea Cumparatorului.
7.4. Vanzatorul poate anula Comanda efectuata de catre Cumparator, in urma unei notificari prealabile adresate Cumparatorului, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:
7.4.1.
neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Cumparatorului, a tranzactiei, in cazul platii online;
7.4.2.
invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de ModiMark, in cazul platii online;
7.4.3.
datele furnizate de catre Client/Cumparator, pe Site sunt incomplete si/sau incorecte;
7.5.
Cumparatorul are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze un Bun sau sa renunțe la un Serviciu, în termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decât cele de livrare. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau renunțare la un Serviciu expiră în termen de 14 zile de la:
– ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun – în cazul în care Cumparatorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat
– ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun sau a ultimei piese – în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese
7.6.
In cazul in care Cumparatorul decide sa se retraga din Contract, acesta va putea completa online formularul de retur ce se regaseste la adresa http://www.ModiMark.ro/info/form/retur.
7.7.
In cazul in care Clientul/Cumparatorul solicita retragerea din Contract in cadrul termenului legal de retragere din contract, trebuie sa returneze si eventualele cadouri care au insotit produsul respectiv. In cazul in care Comanda este achitata, Vanzatorul va rambursa suma in maxim 14 (paisprezece) zile de la data informarii Vanzatorului de catre Cumparator asupra deciziei sale de retragere din Contract. Suma va fi returnata dupa cum urmeaza:
7.7.1.
pentru Comenzile achitate cu card bancar ->prin restituire in contul din care a fost efectuata plata sau prin generarea unui voucher cu valoarea produsului returnat;
7.7.2.
pentru Comenzile achitate cu Op/iTransfer/ -> prin virament bancar sau prin generarea unui voucher cu valoarea produsului returnat;
7.7.3.
pentru Comenzile achitate prin credit de consum -> anulare/recalculare contract rate.
7.8.
Vanzatorul va putea amana rambursarea sumei pana la primirea Bunurilor vandute sau pana la primirea unei dovezi conform careia acestea au fost expediate, in cazul in care nu s-a oferit sa recupereze el insusi Bunurile (se va lua data cea mai recenta).
7.9.
Daca Bunul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou (ambalaj deschis, accesorii lipsa, Bunul este deteriorat), ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea Bunului in stadiul initial, dupa caz,sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca resigilat sau, la solicitarea Cumparatorului, vom reexpedia Bunul, cheltuielile de livrare fiind suportate de catre Cumparator.
Diminuarea valorii Bunurilor returnate
Deoarece, în cazul vânzărilor la distanță Cumparatorul nu are posibilitatea de a verifica Bunurile înainte de încheierea contractului, acesta are dreptul de a se retrage din contract. Din același motiv, Cumparatorului i se permite să testeze și să verifice Bunurile pe care le-a cumpărat în măsura în care este necesar pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de funcționare a Bunurilor.
Pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de funcționare a Bunurilor, Cumparatorul trebuie să le manipuleze și să le inspecteze în același mod în care i s-ar permite să o facă într-un magazin fizic real. De exemplu: Cumparatorul trebuie doar să probeze un articol de îmbrăcăminte, nu să îl poarte la diverse ocazii.
Cumparatorul este responsabil doar pentru diminuarea valorii Bunurilor care rezultă din manipulări altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționării Bunurilor.
In cazul in care Cumparatorul își exercită dreptul de retragere după ce a utilizat Bunurile într-o măsură care depășește limita necesară stabilirii naturii, caracteristicilor și modului de funcționare a acestora, Cumparatorul este responsabil pentru eventuala diminuare a valorii Bunurilor.
Accesoriile (manuale de utilizare, CD-uri, cabluri etc.) aflate în cutia Bunului precum și ambalajul original al acestuia fac parte integrantă din Bun. Ca urmare, recomandam Cumparatorului atunci cand isi exercita dreptul de retragere din contract sa il returnezein ambalajul original nedeteriorat, protejat prin înfoliere cu folie pentru ambalat din plastic stretch sau ambalat în cutie din carton (fără etichete lipite pe acesta, fără tăieturi, rupturi etc.) și împreună cu toate accesoriile acestuia.
Bunurile returnate ce prezinta urme de uzură (pete, zgârieturi, îndoituri, fisuri, lovituri etc.) se accepta retur numai dupa aducerea lor la conformitate, implicand costurile de igienizare, cosmetizare,reparare, înlocuire a eventualelor piese deteriorate și aducere la o formă comercială în vederea vânzării ca produs Recondiționat / Resigilat. Valorea finală se stabilește în funcție de valoarea pieselor ce trebuie înlocuite și a manoperei de recondiționare sau ca diferența dintre valoarea inițială a produsului nou și valoarea de revânzare a produsului folosit.
Orice diminuare a valorii Bunurilor rezultata din manipularea acestora altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționării Bunurilor este in responsabilitatea Cumparatorului. Pentru claritate, din pretul total al Bunului returnat, Vanzatorul va retine o suma de bani ce reprezinta diminuarea valorii Bunului. Contravaloarea taxei de diminuare va fi comunicata catre Cumparatorului la receptionarea Bunurilor returnate.
7.10.
In cazul in care un Bun si/sau Serviciu comandat de catre Cumparator, nu poate fi livrat de catre Vanzator, acesta din urma va informa Clientul/Cumparatorul asupra acestui fapt si va returna in contul Cumparatorului contravaloarea Bunului si/sau Serviciului, in termen de maxim 7 (sapte) zile de la data la care Vanzatorul a luat la cunostinta acest fapt sau de la data la care Cumparatorul si-a exprimat in mod expres intentia de reziliere a Contractului.
7.11. Disponibilitatea unui Bun va fi afisata in Site dupa cum urmeaza:
- “in stoc furnizor”– Bunul nu este disponibil in stocul ModiMark. Daca inregistrezi o Comanda pentru un Bun care are in dreptul lui “in stoc furnizor”, unul dintre consultantii nostri de vanzari te va contacta in cel mai scurt timp ca sa iti comunice disponibilitatea Bunului.
- “la comanda”– Bunul nu este disponibil in stocul ModiMark si pentru moment nu avem informatii despre disponibilitatea acestuia in stocul furnizorului. Dar, daca inregistrezi o Comanda pentru un Bun care are in dreptul lui “la comanda”, unul dintre consultantii nostri de vanzari va verifica disponibilitatea produsului in stocul furnizorului si te va contacta ca sa iti comunice disponibilitatea Bunului.
- “precomanda”– Bunul nu este disponibil in stocul ModiMark si nici in stocul furnizorului. Dar, daca inregistrezi o comanda pentru un Bun care are in dreptul lui “precomanda”, unul dintre consultantii nostri de vanzari va verifica termenul de aprovizionare al furnizorului si te va contacta ca sa iti comunice disponibilitatea Bunului.
- “stoc epuizat”– Bunul nu mai este disponibil in stocul ModiMark
- “momentan indisponibil”– momentan nu putem procura Bunul pentru ca nu se gaseste in stocul furnizorului.
8. BUNURI/SERVICII PENTRU CARE NU SE ASIGURA DREPTUL DE RETRAGERE
8.1. Sunt exceptate de la dreptul de retragere din Contract următoarele:
8.1.1. contractele de prestări de servicii, după prestarea completă a serviciilor, dacă executarea a început cu acordul prealabil expres al Cumparatorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere după executarea completă a Contractului de către Vanzator;
8.1.2. furnizarea de Bunuri si/sau servicii al căror preţ depinde de fluctuaţiile de pe piaţa financiară pe care Vanzatorul nu le poate controla şi care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;
8.1.3. furnizarea de Bunuri confecţionate după specificaţiile prezentate de Cumparator sau personalizate în mod clar;
8.1.4. furnizarea de Bunuri care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
8.1.5. furnizarea de Bunuri sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de Cumparator;
8.1.6. furnizarea de Bunuri care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;
8.1.7. furnizarea de băuturi alcoolice al căror preţ a fost convenit în momentul încheierii Contractului, a căror livrare nu poate fi efectuată înainte de 30 (treizeci) de zile şi a căror valoare reală depinde de fluctuaţiile de pe piaţă pe care Vanzatorul nu le poate controla;
8.1.8. contractele în cazul cărora Cumparatorul a solicitat în mod special Vanzatorului să se deplaseze la domiciliul său pentru a efectua lucrări urgente de reparaţie sau de întreţinere. Dacă, cu ocazia unei astfel de vizite, Vanzatorul prestează alte servicii în afara celor solicitate în mod expres de Cumparator sau furnizează alte Bunuri decât piesele de schimb indispensabile pentru executarea lucrărilor de întreţinere sau de reparaţie, dreptul de retragere se aplică respectivelor Servicii sau Bunuri suplimentare;
8.1.9. furnizarea de înregistrări audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate după livrare;
8.1.10. furnizarea de ziare, periodice şi reviste, cu excepţia contractelor de abonament pentru furnizarea de astfel de publicaţii;
8.1.11. furnizarea de conţinut digital care nu este livrat pe un suport material, dacă prestarea a început cu acordul prealabil expres al Cumparatorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere.
9. CONFIDENTIALITATE
9.1. ModiMark va pastra confidentialitatea informatiilor de orice natura pe care le furnizati. Dezvaluirea informatiilor furnizate se va putea face doar in conditiile mentionate in prezentul Document.
9.2. Nicio declaratie publica, promovare, comunicat de presa sau orice alt mod de dezvaluire catre terte parti nu va fi facuta de Cumparator/Client cu privire la Comanda/Contract fara consimtamantul prealabil scris al Vanzatorului.
9.3. Prin transmiterea de informatii sau materiale prin intermediul acestui site, oferiti Vanzatorului acces nerestrictionat si irevocabil la acestea, dreptul de a utiliza, reproduce, afisa, modifica, transmite si distribui aceste materiale sau informatii. Sunteti, de asemenea, de acord ca Vanzatorul sa poata utiliza liber, in interes propriu, aceste informatii, idei, concepte, know-how-uri sau tehnici pe care ni le-ati trimis prin intermediul Site-ului. ModiMark nu va constitui subiect de obligatii referitoare la confidentialitatea informatiilor trimise, daca legislatia in vigoare nu prevede alte specificari in acest sens.
10. COMUNICARI COMERCIALE
10.1. Cumparatorul/Utilizatorul/Clientul isi poate modifica in orice moment optiunea cu privire la acordul dat Vanzatorului pentru Comunicarile Comerciale continand informatii generale si tematice inclusiv informatii cu privire la oferte sau promotii, dupa cum urmeaza:
10.1.2. prin modificarea setarilor din Cont la sectiunea “Abonarile mele”;
10.1.3. prin accesarea link-ului de dezabonare afisat in Comunicarile Comerciale primite de la Vanzator; sau
10.1.4. prin contactarea Vanzatorului.
10.2. Prin adaugarea de Bunuri sau Servicii in sectiunea din Cont:
“Cosul meu”, Vanzatorul va transmite Cumparatorului/Utilizatorului Comunicari Comerciale cu privire:
- – la modificarea pretului Bunurilor sau Serviciilor adaugate in sectiunea “Cosul meu”,
- – la recomandari de Bunuri sau Serviciilor similare cu cele adaugate in sectiunea “Cosul meu”,
- – la existenta Bunurilor sau Serviciilor in sectiunea “Cosul meu”, si
- – disponibilitate stoc Bunuri sau Serviciilor adaugate in sectiunea “Cosul meu”.
“Favorite”, Vanzatorul va transmite Cumparatorului/Utilizatorului Comunicari Comerciale cu privire:
- – la modificarea pretului Bunurilor sau Serviciilor adaugate in sectiunea “Favorite”,
- – la recomandari de Bunuri sau Servicii similar cu cele adaugate in sectiunea “Favorite”, si
- – disponibilitate stoc sau Serviciilor Bunuri adaugate in sectiunea “Favorite”.
10.3. In urma achizitionarii unui Bun sau Serviciu, Vanzatorul va transmite Cumparatorului/Utilizatorului Comunicari Comerciale cu privire la:
- – sugestii de Bunuri sau Servicii recomandate a fi utilizate impreuna cu Bunul sau Serviciul achizitionat.
10.4. Clientul/Utilizatorul se poate dezabona, in orice moment, de la Comunicarile Comerciale mentionate la punctul 9.3. de mai sus prin accesarea link-ului de dezabonare afisat in mesajele comerciale primite de la ModiMark sau prin contactarea ModiMark in acest sens.
10.5. De asemenea, pentru imbunatatirea ofertei de Bunuri si Servicii si a experientei de cumparare, vom folosi datele dvs. pentru efectuarea de cercetari de piata si sondaje de opinie. Informatiile obtinute in urma acestor cercetari de piata si a sondajelor de opinie nu vor fi utilizate in scopuri publicitare ci doar in cele mentionate mai sus. Raspunsurile dvs. la cercetarile de piata si sondajele de opinie nu vor fi asociate cu identitatea dvs. si nici transmise catre terți și nici nu vor fi publicate. Puteti obiecta la utilizarea datelor in scopuri de cercetare de piata si sondaje de opinie in orice moment, prin accesarea link-ului de dezabonare afisat in mesaj sau prin contactarea ModiMark.
11. FACTURARE – PLATA
11.1.
Preturile Bunurilor si Serviciilor afisate in cadrul site-ului www.ModiMark.ro includ T.V.A. conform legislatiei in vigoare.
11.2.
Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in fiecare Comanda. Vanzatorul va emite catre Cumparator o factura pentru Bunurile si Serviciile livrate, obligatia Cumparatorului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare.
11.3.
Vanzatorul va transmite Cumparatorului factura aferenta Comenzii ce contine Bunuri si/sau Servicii vandute de ModiMark, cu exceptia Bunurilor si/sau Serviciilor vandute de partenerii ModiMark Marketplace,
precum şi pentru orice alte plati aferente Comenzii, exclusiv in format electronic, prin adaugarea
facturii in Contul Cumparatorului sau prin posta electronica, la adresa de e-mail mentionata de Cumparator in Contul sau.
11.4.
Pentru o corecta comunicare a facturii aferente Comenzii, Cumparatorului ii revin obligatiile de a-si actualiza ori de cate ori este cazul datele din Contul sau si de a accesa informatiile si documentele aferente fiecarei Comenzi, existente in Cont.
11.5.
Prin aceasta modalitate de comunicare Cumparatorul, accesand Contul sau, va detine o evidenta a facturilor emise de ModiMark, putandu-le salva si arhiva la randul sau in orice moment si in orice modalitate pe care o doreste.
11.6.
Prin trimiterea Comenzii, Cumparatorul isi exprima acordul sa primeasca facturile in format electronic prin adaugarea acestora de catre ModiMark in Contul sau prin intermediul postei electronice, la adresa de e-mail mentionata in Contul sau.
11.7.
In cazul in care aceste informatii sunt indisponibile mai mult de 48 (patruzecisiopt) de ore in Cont, te rugam sa ne sesizezi acest aspect pe adresa de mail: suport@ModiMark.ro.
In momentul plasarii unei Comenzi.
– Clientul/Cumparatorul plaseaza Comanda si alege modalitatea de plata Card de credit sau de debit, e redirectionat catre pagina procesatorului de plati, introduce datele de card si plateste, respectiv finalizeaza Comanda. Dupa confirmarea platii, cardul salvat este disponibil pentru plati viitoare.
Dupa plasarea unei Comenzi in Site.
– Clientul/Cumparatorul plaseaza Comanda si alege modalitatea de plata Card de credit sau de debit.
Dupa confirmarea platii, Clientul/Cumparatorul va avea posibilitatea sa salveze cardul utilizat la achitarea Comenzii. Cardul astfel salvat este disponibil pentru plati viitoare utilizandu-se tokenul aferent cardului salvat.
11.10.
Datele cardului de plata ale Utilizatorului/ Cumparatorului nu vor fi accesibile ModiMark si nici nu vor fi stocate de catre de ModiMark, ci de catre procesatorul de plati integrat in Site, entitate autorizata sa presteze servicii de stocare date de identificare a cardului, despre a carei identitate Utilizatorul/ Cumparatorul va fi informat, anterior introducerii datelor.
ModiMark furnizeaza serviciul în domeniul inregistrării și stocarii datelor cardului de plata a utilizatorului prin intermediul entitatii autorizata sa presteze servicii de stocare a datelor de card.
Datele cu caracter personal conținute în baza de date de tokenizare vor fi prelucrate în conformitate cu dispozițiile legislației aplicabile, în special Regulamentul Parlamentului European și al Consiliului (UE) 2016/679 din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulatie a acestor date, care abroga Directiva 95/46 / CE (denumit în continuare „GDPR”). ModiMark, în calitate de operator al datelor personale conținute in baza de date de tokenizare, incredințeaza – prelucrarea datelor menționate mai sus, in scopul necesar prestarii serviciilor de tokenizare.
11.11.
Plata prin intermediul contului de client ModiMark este o modalitate rapida de plata on-line cu cardul, care consta in efectuarea platii pe alte site-uri unde esti logat prin contul de client ModiMark, utilizand Tokenul cardului salvat in contul tau de client ModiMark, fara a mai fi nevoie de introducerea detaliilor aferente cardului de plata la fiecare Tranzactie sau un alt card bancar.
11.12.
Optiunea pentru plata prin intermediul contului de client ModiMark poate fi selectata de catre Utilizator sau Cumparator.
11.13.
In anumite cazuri, pentru mentinerea securitatii Tranzactiilor, la inregistrarea Comenzii, Cumparatorului i se va solicita sa autorizeze plata prin reintroducerea parolei aferente Contului sau utilizarea amprentei digitale in cazul terminalelor mobile care au aceasta facilitate.
11.14.
Pentru motive de securitate a Tranzactiilor Utilizatorul/ Cumparatorul este sfatuit sa nu ramana logat pe Site si sa nu seteze optiunea de logare automata pe dispozitivele mobile. Divulgarea parolei de acces in cont nu este permisa si se recomanda folosirea unei parole cu caracter puternic de securitate (de ex.: sa contina cel putin opt caractere, incluzand litere mari, litere mici, cifre si caractere speciale).
11.15.
Clientul/ Utilizatorul/ Cumparatorul poate introduce datele mai multor carduri de plata pe care le detine,.
12. LIVRAREA BUNURILOR
12.1. Conditiile de livrare a Bunurilor si Serviciilor vandute de catre ModiMark le ragasesti in sectiunea Livrare comenzi.
12.2. Conditiile de livrare a Bunurilor si Serviciilor vandute de catre partenerii ModiMark Marketplace in sectiunea ModiMark Marketplace.
12.2. Vanzatorul va asigura ambalarea corespunzatoare a Bunurilor si va asigura transmiterea documentelor insotitoare.
12.3. Vanzatorul va efectua livrarea Bunurilor si Serviciilor numai pe teritoriul Romaniei.
13. GARANTII
13.1.
Toate Bunurile comercializate prin Site, de catre ModiMark sau alti Vanzatori, cu exceptia Bunurilor resigilate, beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor/Vanzatorilor. Bunurile sunt noi (exceptie Bunurile resigilate), in ambalajele originale si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte.
13.2.
In cazul Bunurilor vandute si livrate de ModiMark, certificatele de garantie fie sunt emise direct de producator, in cazul in care acesta are o retea de service nationala.
13.3.
In cazul Bunurilor vandute si livrate de alti Vanzatori , Cumparatorul va primi la livrare pentru fiecare Bun care beneficiaza de garantie un certificat de garantie cu toate detaliile centrului de service care asigura reparatiile pe durata termenului de garantie. Garantia Bunurilor achizitionate prin intermediul Site-ului este asigurata de catre service-ul autorizat mentionat pe certificatul de garantie aferent Bunului sau de catre Vanzator.
13.4.
Pentru o corecta comunicare a certificatului de garantie aferent Bunului din Comanda, Cumparatorului ii revin obligatiile de a-si actualiza ori de cate ori este cazul datele din Contul sau si sa acceseze informatiile si documentele aferente fiecarei Comenzi, existente in Cont.
Prin aceasta modalitate de comunicare Cumparatorul, accesand Contul sau de pe www.ModiMark.ro, va detine o evidenta a certificatelor de garantie emise de ModiMark, putandu-le salva si arhiva la randul sau in orice moment si in orice modalitate pe care o doreste.
In cazul in care aceste informatii sunt indisponibile pentru 48 (patruzecisiopt) de ore in contul de client, va rugam sa ne sesizati acest aspect pe adresa de mail: info@ModiMark.ro.
14. TRANSFERUL PROPRIETATII BUNURILOR
14.1. Proprietatea asupra Bunurilor va fi transferata la livrare, dupa efectuarea platii din partea Cumparatorului in locatia indicata in Comanda (intelegand prin livrare – semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier sau semnarea de primire pe factura fiscala in cazul livrarilor efectuate de personalul Vanzatorului).
15. RASPUNDERE
15.1.
ModiMark oferă în cadrul Site-ului serviciile unei societati informationale. În mod specific, Site-ul pune la dispoziția Utilizatorilor/Clientilor/Cumparatorilor instrumente digitale specifice pentru colectarea / afisarea ofertelor de Bunuri si Servicii si incheierea de Tranzactii cu Vanzatori. Niciuna dintre functionalitatile Site-ului nu poate fi asimilata cu cunoasterea de catre ModiMark a Continutului furnizat de Utilizatorilor/Clientilor/Cumparatorilor/Vanzatori (cu exceptia cazului in care Vanzatorul este chiar ModiMark).
15.2.
In cazul in care Continutul incalca legea sau prezentul Document, ModiMark va intreprinde actiunile detaliate in acest Document pentru a detecta si a elimina Continutul prin aplicare de masuri corective corespunzatoare.
15.3.
ModiMark nu este raspunzator pentru comportamentul Utilizatorilor / Clientilor / Cumparatorilor / Vanzatorilor sau a oricaror altor persoane pe Site, pentru Continutul acestora in Site sau pentru executarea necorespunzatoare a contractelor de vanzare si Tranzactiilor incheiate prin Site, precum și pentru consecintele actiunilor efectuate de Utilizatori/Clienti/Cumparatori/Vanzatori sau de terti care incalca prevederile prezentului Document si reglementarile aplicabile, daca, in ciuda exercitarii diligentei necesare, ModiMark nu a stiut sau nu ar fi putut sti de ilegalitatea actiunilor/omisiunilor acestora, si, din acest motiv, nu a luat masuri imediate pentru a remedia incalcarea sau efectele acesteia. Totodata, ModiMark nu este raspunzatoare pentru calitatea, siguranta si legalitatea Bunurilor sau Serviciilor vandute pe Site de alti Vanzatori, de capacitatea Vanzatorilor de a vinde, solvabilitatea Cumparatorilor, precum și pentru veridicitatea si exactitatea datelor furnizate de acestia in Site (de exemplu, ofertele privind Bunuri sau Servicii, Reviews/Comentarii/Intrebari/Raspunsuri, corespondenta ca parte a discutiilor prin Site sau in legatura cu Tranzactii efectuate prin Site, etc.).
15.4.
Vanzatorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumparatorul sau oricare terta parte o poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre Vanzator a oricarei din obligatiile sale conform Comenzii si pentru daune care rezulta din utilizarea Bunurilor si Serviciilor dupa livrare si in special pentru pierderea acestora.
15.5.
Prin crearea si utilizarea Contului, Utilizatorul/ Cumparatorul isi asuma raspunderea pentru mentinerea confidentialitatii datelor de Cont (user si parola) si pentru gestionarea accesarii Contului, si, in masura permisa de legislatia in vigoare, este responsabil de activitatea derulata prin intermediul Contului sau.
15.6.
Prin crearea Contului si/sau utilizarea Continutului si/sau plasarea Comenzilor, Clientul / Utilizatorul/ Cumparatorul accepta in mod expres si fara echivoc Termenele si Conditiile Site-ului in ultima versiune actualizata care este comunicata in cadrul Site-ului, existenta la data crearii Contului si/sau utilizarii continutului si/sau la data plasarii Comenzii.
15.7.
ModiMark ModiMark isi rezervă dreptul de a actualiza și modifica periodic prezentul Document prezentul Document pentru a reflecta orice modificări ale modului si conditiilor de functionare a Site-ului sau orice modificări ale cerințelor legale. Documentul este opozabil Clientilor / Utilizatorilor/ Cumparatorilor de la momentul afisarii in Site. În cazul oricărei astfel de modificări, vom afișa pe Site versiunea modificată a Documentului, motiv pentru care va rugam sa verificati periodic continutul acestui Document.
16. SCRIEREA DE REVIEW-URI, COMENTARII, INTREBARI SI RASPUNSURI
Utilizatorii/Clientii/Cumparatorii au posibilitatea sa scrie Review-uri, Comentarii, Intrebari si Raspunsuri cu privire la Bunurile si Serviciile comercializate pe Site..
17 . PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
17.1. Te rugam sa ai in vedere ca pentru accesarea si utilizarea Site-ului, datele tale cu caracter personal sunt prelucrate de catre ModiMark , in conformitate cu propria Politica de Confidențialitate , disponibila aici, si care face parte integranta din prezentul Document.
17.2. Suplimentar, in situatia in care dvs. dobanditi calitatea de Cumparator iar Vanzatorul Bunurilor /Serviciilor achizitionate nu este ModiMark ci unul dintre partenerii Marketplace, datele dvs. Cu caracter personal vor fi prelucrate si de catre acesta, in conformitate cu propria politica de
confidentialitate. In acest sens, Site ul ModiMark informeaza in mod transparent in interfata dedicate Bunului si/sau Serviciului pe care urmeaza sa il achizitionate, care este entitatea care are calitate de Vanzator , la rubrica Vândut și livrat de de:”. Accesand aceasta sectiune, dvs. veti putea consulta
mai multe detalii despre politicile Vanzatorului.
Vei fi informat inainte de inceperea apelului iar in situatia în care vei continua apelul telefonic vom considera ca avem acordul tau pentru inregistrarea convorbirii. Daca nu esti de acord cu inregistrarea, ne poti contacta prin celelalte canale mentionate în sectiunea de Contact, disponibila aici, inclusiv prin intermediul functionalitatii chat Suport Online. Pentru mai multe detalii cu privire la inregistrare, retragerea consimtamantului si activitatile de prelucrare a datelor, vezi Politica de Confidențialitate.
17.3. Totodata, te rugam frumos sa ai in vedere ca atunci cand interactionezi telefonic cu reprezentantii ModiMark, aceste convorbiri vor fi inregistrate in vederea identificarii nevoilor tale, analizarii calitatii serviciilor oferite de ModiMark si imbunatatirii acestora. Vei fi informat inainte de inceperea apelului iar in situatia în care vei continua apelul telefonic vom considera ca avem acordul tau pentru inregistrarea convorbirii. Daca nu esti de acord cu inregistrarea, ne poti contacta prin celelalte canale mentionate în sectiunea de Contact, disponibila aici, inclusiv prin intermediul functionalitatii chat Suport Online. Pentru mai multe detalii cu privire la inregistrare, retragerea consimtamantului si activitatile de prelucrare a datelor, vezi Politica de Confidențialitate.
18. FOLOLSIREA COOKIE-URILOR
18.1. Vezi Politica de Cookies, care face parte din prezentul Document.
19. FORTA MAJORA
19.1. Nici una din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare la termen si/sau in mod corespunzator, total sau partial este datorata unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat.
19.2. Daca in termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu inceteaza fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a contractului fara ca vreuna dintre ele sa poata pretinde celeilalte alte daune-interese.
20. LEGEA APLICABILA – JURISDICTIA. SESIZARI SI RECLAMATII. SOLUTIONAREA ALTERNATIVA A LITIGIILOR (SAL/SOL)
20.1.
Prezentul document este supus legii romane. In cazul unor eventuale litigii aparute intre Vanzator si Utilizatori / Cumparatori se va incerca intai rezolvarea pe cale amiabila a acestora. Prezentul capitol si procedura de mai jos reprezenta o dovada a disponibilitatii Vanzatorului de a solutiona rapid, eficient, amiabil, alternativ, extra-judiciar, sesizarile/reclamatiile/litigiile in care este parte, uzitand de toate mecanismele si masurile legale aplicabe in Romania.
20.2.
Pentru sesizari sau reclamatii legate de Bunul si/sau Serviciul achizitionat, functionalitatile Site-ului sau Continut ilegal, Utilizatorii / Cumparatorii sau orice alte persoane interesate au la dispozitie oricand posibilitatea transmiterii respectivei reclamatii prin formularul de contact disponibil in cadrul Site-ului, prin intermediul adresei de email contact@modimark.ro Pentru a face o sesizare sau reclamatie, este
necesara completarea formularaului corespunzator, inclusiv a tuturor campurilor indicate ca fiind obligatorii. ModiMark va informa pe cel care a facut o sesizare sau reclamatie cu privire la acceptarea acesteia si acolo unde este cazul cu privire la decizia luata, cu conditia sa i se fi furnizat datele de contact.Termenul maxim de solutionare a reclamatiilor sau a sesizarilor este de 30 de zile calendaristice de la data primirii acestora.
In cazul in care Utilizatorii / Cumparatorii sau orice alte persoane interesate:
•
nu primesc un raspuns la expirarea celor 30 zile de la Vanzator; sau
•
primesc un raspuns peste acest termen de la Vanzator; sau
•
sunt nemultumiti asupra modului in care a fost gestionata sesizarea/reclamatia de catre Vanzator;
pot apela la procedurile alternative de solutionare (SAL/SOL) prezentate mai jos si ulterior instantelor de judecata competente conform art. 20.7 din prezentul document.
20.3.
Pentru plangeri cu privire la masuri corective luate de ModiMark potrivit prezentului Document asupra unui Utilizator/Cumparator/Client, in plus fata de procedurile alternative de solutionare (SAL/SOL) prezentate mai jos si ulterior instantelor de judecata competente conform art. 20.7 din prezentul document, ModiMark pune la dispozitie un sistem intern de solutionare a plangerilor, accesibil prin intermediul formularului de contact disponibil in cadrul Site-ului. Plangerile pot fi facute in termen de cel mult 6 luni de la comunicarea deciziei privind masuri corective de catre ModiMark.
20.4.
SAL reprezintă un mecanism alternativ sistemului judiciar, prin care este oferit consumatorilor posibilitatea de soluţionare a litigiilor potentiale, atunci când se confruntă cu o problemă legată de achiziționarea Bun si/sau a unui Serviciu. Astfel, sesizarile sau reclamațiile împotriva comercianților vor fi prezentate voluntar de către consumatori, urmând a fi soluționate într-un mod independent, imparțial, transparent, rapid și echitabil. Accesarea acestei modalitati alternative de solutionare poate fi realizată atât online conform pct. 2020.5 de mai jos, cât si prin metodele clasice, pe suport hârtie sau pe alt suport durabil conform art. 2020.4. de mai jos.
20.5.
In vederea solutionarii alternative a litigiilor, sesizarea sau reclamatia Cumparatorului poate fi depusa in scris direct la Direcția de Soluționare Alternativă a Litigiilor a Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor la urmatoarele date de contact: adresa: Bucuresti, Bulevardul Aviatorilor nr. 72, sector 1, cod postal 011865, tel: 021.307.67.69; fax: 021.314.34.62, e-mail: dsal@anpc.ro. Direcția Alternativă de Soluționare a Litigiilor a Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor este competentă să soluționeze alternativ litigiile naționale și transfrontaliere care
decurg din contractele de vânzare sau contractele de servicii încheiate cu un comerciant care își
desfășoară activitatea în România și este inclusă în lista entităților SAL la nivel european, disponibil la urmatorul link: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.adr.show2”. Pentru si mai multe detalii, Cumparatorii pot accesa link-ul afisat in site in sectiunea ANPC – SAL.
20.6.
Avand in vedere dispozitiile Regulamentului (UE) nr. 524/2013 privind solutionarea online a litigiilor in materie de consum si de modificare a Regulamentului (CE) nr. 2006/2004 si a Directivei 2009/22/CE, Utilizatorul/Cumparatorul are posibilitatea de a opta pentru solutionarea pe cale extrajudiciara a eventualelor litigii, si prin utilizarea platformei europene de solutionare online a litigiilor (platforma SOL), instrument digital creat de Comisia Europeana pentru a facilita solutionarea independenta, impartiala, transparenta, eficace, rapida si echitabila, pe cale extrajudiciara, a litigiilor care privesc obligatiile contractuale rezultate din contractele de vanzare sau de prestare de servicii online dintre un consumator care isi are resedinta in Uniunea Europeana si un comerciant stabilit in Uniunea Europeana. In acest sens, poate fi accesat link-ul existent in sectiunea: : Solutionarea Online a litigiilor.
20.7.
SAL si SOL nu reprezinta doua mecanisme diferite pentru solutionarea eventualelor sesizari/reclamatii. Cumparatorul intelege ca soutionarea alternativa a litigiilor si solutionarea online a litigiilor subzista ca un singur mecanism, reprezentand unul si acelasi instrument existand intre acestea o identitate de scop, obiect si finalitate. Cumparatorul intelege ca distinctia dintre SAL si respectiv SOL este reprezentata de modalitatea de accesare / formatul initial al respectivei sesizari/reclamatii, astfel incat in cazul SAL forma de adresare a consumatorului este una de tip clasic, in scris (pe email, pe cale postala) pe care in cazul SOL, consumatorul opteaza pentru utilizarea completarii unui formular existent pe o platfoma digitala, exclusiv online.
20.8.
In cazul in care solutionarea amiabila ori alternativa a sesizarilor/reclamatiilor/litigiilor nu va fi posibila, ori nu se va ajunge la un consens mutual, acestea vor fi solutionate de catre instantele judecatoresti romane competente din Municipiul Bucuresti.
21. SISTEMUL DE RECOMANDARE
21.1.
Pentru clasificarea, ordonarea, sortarea si afisarea informatiilor, inclusiv a Bunurilor si Serviciilor in Site, fie ca urmare a unei cautari, fie in mod prestabilit, in cadrul Site-ului sunt folositi anumiti algoritmi care determina afisarea intr-un mod nearbitrar. In cazul Campaniilor, ordinea in care Bunurile sunt afisate in Site este stabilita in baza mai multor criterii, cum ar fi, reducerea de pret, stocul disponibil, interesul consumatorilor. Pe parcursul unei Campanii, ofertele isi pot modifica
pozitiile fata de cele pe care le-au avut la startul Campaniei, in functie de performanta lor. In cazul unei cautari in Site, informatia este afisata pe baza Algoritmilor de cautare.
22. LIMITARI REFERITOARE LA CONTINUTUL SI SERVICIUL DIGITAL
22.1.
Prin accesarea Site ului in orice fel precum si prin crearea unui Cont, Utilizatorul / Clientul /Cumparatorul, accepta Documentul respectiv prezentele Termene si Conditii, care formeaza cadrul contractual incheiat intre ModiMark si acestia si care reglementeaza c onditiile si modalitatea de
utilizare a Site ului .
22.2.
Prin intermediul Site ului , ModiMark pune la dispozitia Utilizatorilor / Clientilor / Cumparatorilor continut si servicii digitale, cu scopul principal de a permite acestora sa incheie Contractul cu Vanzatorul. In acest sens, ModiMark va aduce la cunostinta faptul ca natura, scopul si caracteristica
principala a Site ului este aceea de a permite identificarea de catre Utilizator / Client / Cumparator a unui Bun si/sau Serviciu, adaugarea acestuia in Cosul meu si plasarea Comenzii.
22.3.
Astfel , ModiMark va informeaza intr un mod clar si transparent ca orice alte functionalitati ale Site ului ,precum dar fara a se limita la Favorite, Lista, Campanii, Review, Rating, Comentariu, sau orice alte metode de plata alternative (spre exemplu, plata in patru rate sau portofelul virtual)
sunt functionalitati neesentiale, accesorii, iar ModiMark isi rezerva dreptul de a modifica sau elimina aceste functionalitati oricand, in functie de propria politica comerciala.
22.4.
ModiMark isi rezerva dreptul de a efectua modificari ale Site ului, ce pot avea la baza:
a. necesitatea de a respecta cerintele legale modificarile se pot traduce in solicitarea unor documente suplimentare, in modificarea procedurii de autentificare precum si in orice modificare a interfetei Site ului care are la baza implementarea unor procese pentru respectarea protectiei datelor
cu caracter personal, protectiei consumatorilor, pentru denuntarea activitatii infractionale si pentru eliminarea continutului neconform;
b. dorinta de a imbunatati interfata Site ului prin, spre exemplu, actualizarea marcilor comerciale sau a altor aspecte estetice ale design ului Site ului
c. adaugarea de caracteristici, functionalitati si adaptarea serviciului sau conținutului pentru un grad mai ridicat de interoperabilitate cu alte servicii și medii digitale, oferite de ModiMark sau de oricare dintre partenerii acestuia;
d. modificarea algoritmilor pentru a oferi continut mai relevant sau pentru a creste nivelul de modificarea algoritmilor pentru a oferi continut mai relevant sau pentru a creste nivelul de implicare al Utilizatorului / Clientului / Cumparatorului cu conținutul;
e. identificarea si semnalarea sau eliminarea continutului încarcat de consumatori care este protejat de drepturi de proprietate intelectuala sau care incalca Documentul sau legea;
f. modificarea specificatiilor tehnice ale SiteSite–uluiului pentru motive de securitate precum prevenirea sau inlaturarea spyware, malware sau pentru a combate utilizarea bot–ilor;
g. crearea, modificarea sau diminuarea spatiului dedicat publicitatii in functie de politica comerciala;
h. limitarea raspunderii limitarea raspunderii SiteSite–uluiului fata de terti.
22.5.
Pentru modificarile efectuate in legatura cu functionalitatile SiteSite–uluiului cu privire la caracteristicile cu privire la caracteristicile neesentiale si functionalitatile accesoriilor detaliate la punctul 22.3.–– ModiMark isi rezerva dreptul de a efactua modificari oricand, de a testa diferite versiuni ale interfetei, de a implementa functionalitati personalizate si dinamice precum si de a le elimina in functie de parametri tehnici sau comerciali sau in baza interactiunii pe care utilizatorii platformei o au cu diferitele actiunii pe care utilizatorii platformei o au cu diferitele functionalitati.
22.6.
Suplimentar, cu privire la intregul continut si serviciu digital, ModiMark implementeaza din cand in actualizari de interfata, de sistem si de securitate pentru a mentine conformitatea Platformei si pentru a imbunatati experienta Utilizatorilor / Clientilor. Astfel, in ceea ce priveste utilizarea magazinului online gazduit la adresa web ModiMark.ro si subdomeniile acestuia ,actualizarile vor fi operate automat. In ceea ce priveste aplicatia ModiMark disponibila in magazinele actualizarile vor fi operate automat.
22.7.
In situatia in care continutul si serviciile digitale furnizate prin intermediul In SiteSite–uluiului nu sunt conforme din cauza mediului digital al din cauza mediului digital al Utilizatorilor / Clientilor / Cumparatorilor, acestia au obligatia de a coopera in masura mijloacelor disponibile din punct de vedere tehnic in vederea identificarii unei eventuale incompatibilitati cu privire la specificatiile tehnice.